5 клас
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. РОЛЬ
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ
https://learningapps.org/watch?v=p2yk8dv7j21https://learningapps.org/28109439
https://learningapps.org/2950157
https://learningapps.org/28109439
https://learningapps.org/5524343
https://learningapps.org/26201443
ПОВІДОМЛЕННЯ. ІНФОРМАЦІЯ. ДАНІ. ІНФОРМАЦІЙНІ
ПРОЦЕСИ
• https://learningapps.org/28065122
• https://learningapps.org/28107577
• https://learningapps.org/28107812
• https://learningapps.org/5568126
• https://learningapps.org/28108068
Правила поведінки для учнів під час проведення дистанційного уроку
● Не запізнюйся на урок. Заходь за 3-5 хвилин до початку.
● Заходити тільки під своїм прізвищем та ім'ям. ( Для уникнення різних неприємних ситуацій та інформаційної безпеки всіх незнайомців рекомендовано залишати за «дверима» конференції).
● Привітайся з однокласниками та учителем -ввімкни камеру, приєднуючись до уроку.
● Дотримуйся академічної доброчесності: самостійно виконане завдання принесе тобі більше користі.
Для завантаження середовища Scratch можете скористатись посиланнями https://scratch.mit.edu/download/scratch2
https://uk.vessoft.com/software/windows/download/scratch
Посилання для роботи в середовищі Scratch онлайн НАТИСНИ СЮДИ
Файли-заготовки для викоанання завдань ТУТ
Синхронні уроки відбудуться за умови відсутності тривоги
30.05.2022-03.06.2022
Спробуйте пройти квест
https://wqcomp.wixsite.com/quest
23.05.2022-27.05.2022
16.05.2022-20.05.2022
5-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3866324
5-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1551944
5-В https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5947303
5-Г https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5838699
10.05.2022-13.05.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Цикли з передумовою
2.05.2022-6.05.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Алгоритми з розгалуженнями
26.04.2022-29.04.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Практична робота № 5
"Складання та виконання проєктів з використанням циклів з лічильником"
Рис 1 |
Рис 2 |
18.04.2022-22.04.2022
Алгоритми з повтореннями
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
11.04.2022-15.04.2022
Алгоритми з повтореннями
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
4.04.2022-8.04.2022
Використання різних образів виконавця
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
28.03.2022-01.04.2022
Практична робота. "Складання та виконання лінійних алгоритмів"
21.03.2022-25.03.202
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
16.03.2022-19.03.202
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
9.03.2022-12.03.202
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Спробуйте скласти алгоритми розв'язання
завдань:
1. Човняру потрібно перевезти в човні через
річку вовка, козу і капусту» У човні, крім човняра, уміщається або тільки вовк,
або тільки коза, або тільки капуста. На березі не можна залишати козу з вовком
або козу з капустою. Складіть алгоритм перевезення. (Ця стародавня задача
вперше трапляється в математичних рукописах VIII століття.)
2. Необхідно приготувати суп з концентрату. У
нашому розпорядженні є пісочні годинники на 3 хв і 8 хв. Складіть алгоритму
відліку часу для приготування супу, якщо його потрібно готувати рівно 10 хв.
3. Є повна посудина місткістю 8 літрів і дві
порожні посудини місткістю 3 літри і 5 літрів. Скласти алгоритм одержання в
одній з посудин 2 літри води.
25.02.2022 (5-В, 5-Д)
Практична робота "Форматування документа та підготовка до друку"
Текст практичної роботи на с. 154 у підручнку.
Виконайте тест
Для 5-В https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9944701
Для 5-Д https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2419640
Виконане завдання здайте у Google ClassRoom. Також здайте завдання з попереднього уроку. Код приєднання та відеоінструкцію з приєднання та здавання робіт ви знайдете на головній сторінці натиснувши кнопку "Детальніше". Якщо у вас немає можливості практично виконати завдання або виникли труднощі з їйого виконанням, то перегляньте відео ще раз.
24.02.2022 (5-Г)
Практична робота "Форматування документа та підготовка до друку"
Текст практичної роботи на с. 154 у підручнку.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2388041
Виконане завдання здайте у Google ClassRoom. Також здайте завдання з попереднього уроку. Код приєднання та відеоінструкцію з приєднання та здавання робіт ви знайдете на головній сторінці натиснувши кнопку "Детальніше". Якщо у вас немає можливості практично виконати завдання або виникли труднощі з їйого виконанням, то перегляньте відео ще раз.7.02.2022-11.02.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Довання, редагування та форматування таблиць.
Якщо у вас не було можливості бути присутніми на уроці, то для ознайомлення з навчальним матеріалом скористайтесь відеоматеріалом, який розташовано вище або прочитайте у підручнику п.3.6.
31.01.2022-4.02.2022
Посилання на урок https://meet.google.com/rdm-uoat-mhm
Додавання
зображень із файлу та їх форматування
Вправи на закріплення знань правил введення тексту
4.12.2021
Використання мережі Інтернет для навчання
17.11.2021
Посилання на урок
https://meet.google.com/wmc-xjvz-hxf
Домашнє завдання: п.2.2, с. 78 №3, 6
1.11.2021-5.11.2021
Тематична атестація
Для виконання тематичної роботи перейдіть за посиланням та виконайте тест
5-А
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1395864
5-Б
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6941113
5-В
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6911526
5-Г
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4312037
5-Д
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5728334
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3888741
Уся інформація, необхідна для опанування навального матеріалу розміщена у Google Classroom
7.04, 8.04
Посилання на урок https://meet.google.com/ qmz-ytgd-xkh
31.03, 1.04
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Середовище опису й виконання програм.
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа
Введення та редагування символів і абзаців
Матеріал до уроку Завдання: проаналізувати § 3.2, ст. 112 (практичне виконання розділу працюємо з комп'ютером). Для виконання практичного завдання не потрібно файлу-заготовки. Якщо важко виконати завдання рекомендую переглянути відео наведене нижче. У ньому наглядно продемонстровано виконання завдання. Файл збережіть.